top of page
Bloemen van papier-maché
Yellow Website
Een website met de levendigheid
van een Brand 

Om een Yellow Brand te worden, begin je bij het absolute begin. 

Met een blik naar binnen. 

De verhalen, die zich laten zien als beelden en gevoelsherinneringen, vormen jouw unieke superkracht. Als we die op een slimme manier koppelen aan je geliefde vak, dan communiceer je op een bezield niveau.

​

​

​

​

​

Stap 1: Wat is je Story? 
 

Je hebt nu vast een 'Over Mij'-webpagina. Het is de meest aangeklikte online pagina, wijst onderzoek uit* Daarnaast is het voor veel bezielde ondernemers een worsteling om 'm echt goed te krijgen. 

Ik noem deze pagina je Personal Brand Story.

Elementen die niet mogen ontbreken, zijn 'who, what & why.' Om hier de verbinding te krijgen met jouw lezer, brengen we de kostbare verhalen die jouw unieke energie laten voelen in verbinding met je professie. E voilà, er is een levendig, vibrerend en inspirerend Brand dat bezield voor jou zal communiceren. Met bezield bedoel ik op zowel het cognitieve als emotionele niveau. 

​

​

​

Stap 2: Brand Story Aanbod 
​

Personal Brand Aanbod is het compleet maken van je website door je aanbod uit te laten lijnen met je Personal Brand Story. 

​

Hoe wil jij leven? 

Hoeveel uren werk jij daarin? Welk aanbod maakt van jou een Innernemer die vanuit overgave en openheid de beste resultaten boekt? 

Uit je Personal Brand Story zijn de kaders al zichtbaar geworden van een sprekend, sterk, uniek aanbod. Dit aanbod wordt in deze stap tot in detail uitgewerkt. Je ontvangt drie basis-diensten (pagina’s), direct inzetbaar en met tarieven die je op de lange termijn dienen.

​

​

​* Onderzoek heeft uitgewezen dat de Over mij webpagina als eerste wordt aangeklikt. Daar beginnen we dus ook mee. Daarnaast kun je 'm gelijk inzetten als professionele bio op social media en Linked In. 

​

​

​

​

​

​

​

​

​

​

​

bottom of page