Wat is jouw brandstory?

Om een Yellow brand te worden, begin je bij het absolute begin. 

Met een blik naar binnen. 

Om contact te maken met de ziel van je Brand, je verhaal. Door te vertellen, krijg je meer zicht op je professionele én bezielde verhaal. Hiermee zet je een enorm belangrijke stap.Voor jezelf en de impact die je gaat maken. 

Ik maak bij het schrijven en 'branden' gebruik van de universele kracht van het verhaal, door inhoud te koppelen aan context en emotie. 

Wat wil je, wie ben je en wat voel je als je werkt, waarom heb jij voor juist dit vak gekozen vormen je Brandstory. Dit is het hart van je Brand en dé reden waarom je ideale klant alleen met jou wil werken. Het is bewezen dat storytelling in staat is de conversie (moment waarop een lezer overgaat tot actie) te verhogen met maar liefst 50%. 

1) Vertellen

De eerste fase die je doorloopt in het Yellow brand-traject, is vertellen. 

Dat lijkt bespottelijk simpel. En daarom wordt het juist over het hoofd gezien. Vertellen aan iemand die echt luistert, brengt je in contact met je brandstory. Dat doe je in een gratis 'Wat is mijn brandstory sessie'. Ergens buiten met voldoende afstand of telefonisch. Vanuit mijn expertise in brandstorytellling, zullen we zoeken naar verhalen die verbeelden wie je bent, wat je doet, hoe je dat doet en waarom je dat bent gaan doen. Deze elementen samen vormen een ijzersterke 'Over-mij-pagina'.  

Na je Wat is mijn unieke brandstory-sessie, schrijf ik naar wens een professionele & voelbare Brand story I (Over mij-pagina), die je direct kunt inzetten op je website, social media en Linked In. 

2) Voelen 

Brandstory II is het volledig maken van je Brand story, door je aanbod in lijn te brengen met je werk -en leefverlangen. Hoe wil jij leven? 

En hoeveel uren werk jij daarin? Welk aanbod maakt van jou een bezielde professional die kan blijven stralen? 

Brand story II zijn alle webpagina's van je website. Een goeie tweede stap in het creëren van eenheid in je communicatie. En de stap waarmee jij op diverse niveaus contact maakt met je ideale klanten. 

3) Stralen 

De laatste stap van het Yellow brand traject is Stralen. Hier wordt je brand story tot volle expressie gebracht met een bezield design. Hier gaat je brand ademen. 

Je logo en website worden ontworpen na een scherpe briefing van mij aan het design-team en ik zal je adviseren waar nodig. Je zult je levendige kern bevestigd zien en voelen dat je jezelf neerzet. 

Contact

Jitske van Oosterom

Bijdorplaan 157 

2015 CJ Haarlem

 

info@yellowinc.nl

 

Mobiel: 06-178 12 192

KvK: 56980140

BTW: NL177858771B01

IBAN: NL39 KNAB 0741 2163 61

 

 
.